Starlight- I just wanted to hope

En början på slutet. Ett slut på en vana. En vana som skapades för att brytas. En era. En del av ett liv. London som jag älskat att hata. London som tagit så mycket ifrån mig men gett mig ännu mer. Än en gång har jag lyckats. Fått andra att följa min plan. Format min vardag till exakt det jag vill. Som Han vill. Fått stigen att leda mig på den väg jag vill gå. Varit välsignad med att ha Herren bredvid mig. En stad som vidgat mina vyer, fått mig att se fler platser dit jag vill att min stig ska leda. Lett stigen högre och högre. Fått mig att se horisont, känna mig fri trots att jag varit instängd i en storstad. Fått mig att drömma. Först om en vardag, nu om nya förändringar. 

Ett nytt år har tagit sin början. Tjugoelva. 
Detta år får innehålla:

Marocko
Irland
Frankrike
Schweiz
Italien
Slovenien 
Ungern
Polen
Norge
Början på Jorden runt
Hångel med tänkt Italienare


Detta år kommer innehålla:

Flytt hem från GB
fina familjen
sprit
B@1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0